“CUT THE CRAP” ET PITCH-KONSEPT

Home/Uncategorized/“CUT THE CRAP” ET PITCH-KONSEPT

“CUT THE CRAP” ET PITCH-KONSEPT

SELGER DU MED OVERBEVISNING?

VI HAR LAGET ET NYTT PITCH-KONSEPT SOM SØRGER FOR RASKERE INNPASS HOS KUNDER OG INVESTORER.

Som gründer er som oftest TID din verste fiende. Du er konstant under press fra alle oppgavene, press for å ikke gå tom for penger og press om å vokse raskt før konkurrentene tar deg igjen. Derfor er det avgjørende at du klarer å  holde deg kort, være relevant og overbevise kunder, investorer og ansatte. Du må begeistre og fortelle en historie som treffer like mye hjertet som hjernen.

Vi stiller de kritiske spørsmålene, finner de smarte løsningene og gir deg en enkel, visuell firmapresentasjon som gjør deg trygg på hva du skal si, til hvem.

Alle bedrifter trenger fart!

Cut The Crap er direkte, ærlig og utfordrende. Det er vår suksessoppskrift!

CUT THE CRAP

Rådgivning – 3 møter

  1. Presentasjon av selskapet, og gjennomgang av denne >a)
  2. Gjennomgang av story/pitch >b)
  3. Gjennomgang av levert firmapresentasjon med tilbakemelding

ENKEL, VISUELL FIRMAPRESENTASJON

Inkludert 2 timer korrektur

a) Tekst/story/salgsargumenter

b) Ferdig grafisk oppsett av firmapresentasjon med designelementer

VIL DU HØRE MER?

M: 994 07 734

GRY E. PEDERSEN

Hun har 13 års erfaring innen visuell strategi- og kommunikasjon.  Hun har jobbet med alt fra små til store kunder som Det Norske Veritas, Color Line og Palmolive. I dag  jobber hun mest med bedrifter innen teknologi, oppdrett og offshore. Hun hjelper sine kunder med forklaringsutfordringer og  modernisering. Slik sørger hun for innpass og mersalg hos potensielle kunder og investorer.

2018-04-06T13:08:49+00:00