Loading...
OM OSS 2017-10-10T11:30:18+00:00

INNLEVELSE OG ENGASJEMENT

GEP holder til i Trondheim. Vårt mål er å skape resultater for våre kunder gjennom godt samarbeid, entusiasme, åpenhet og ta i bruk våre forskjellige talenter. Vi tror på forenklinger, innlevelse og lidenskap for arbeidet.

De fleste av oss tar valg utifra følelser, behov og relevans. Å velge skal være enkelt. Alltid.

Våre virkemidler er: Visuelle strategier, Intuitive nettsider, UX design, identitet, tekst, strategiske presentasjoner, kommunikasjon og PR. Vi setter sammen den beste løsningen for deg.

VIRKEMIDLER

Merkevarebygging

Vellykket merkevarebygging er et effektivt virkemiddel for å bygge verdier og skape økonomisk vekst.

Merkevarebygging bygger i stor grad på generelle teorier hentet fra kognitiv og sosial psykologi, økonomi og til en viss grad antropologi og sosiologi. De ledende merkevareforskerne i verden er for det meste psykologer og publiserer sine studier i journaler innen forskning på forbrukeratferd og markedsføring.

terke, etablerte merkevarer gir virksomhetene mange fordeler. Noen av disse fordelene er økt gjenkjøpsfrekvens, høyere prismargin, motstandsdyktighet mot angrep fra nye merker i kategorien og muligheter for attraktive vekstmuligheter gjennom merkeutvidelser, merkeallianser og lisensiater.

Digitalt Design

Gode og brukervennlige nettsider som formidler hvorfor deg og hva du gjør. Ditt utstillingsvindu på nett.

UX Design

Brukeropplevelsesdesign (UX, UXD, UED eller XD) handler om å øke brukertilfredsheten med et produkt ved å forbedre brukervennligheten, tilgjengeligheten og nytelsen som er gitt i samspillet med produktet.  Det innebærer å bruke visuelle elementer som farger, bilder og symboler for å formidle en melding til publikum. Grunnlag for Gestaltpsykologi og visuell oppfatning gir et kognitivt perspektiv på hvordan man oppretter effektiv visuell kommunikasjon. Informasjonsarkitektur er kunsten og vitenskapen om å strukturere og organisere informasjonen i produkter og tjenester for å støtte brukbarhet og finn-barhet. Finn-evne er den mest kritiske suksessfaktoren for informasjonsarkitektur. Hvis brukerne ikke kan finne nødvendig informasjon uten å bla, søke eller spørre, feiler informasjonsarkitekturen. Navigasjon må klart formidles for å lette innhenting av innholdet. Det er mange viktige faktorer for å forstå interaksjonsdesign og hvordan det kan muliggjøre en behagelig sluttbrukeropplevelse. Det er velkjent at å bygge stor brukeropplevelse krever at interaksjonsdesign skal spille en sentral rolle ved å definere hva som fungerer best for brukerne.

Identitet

En visuell identitet som er fleksibel og brukervennlig. Den skal kommuniserer dine verdier og skape stolthet innad i bedriften, og målgruppen skal ønske å identifisere seg med varemerket ditt.

Presentasjoner & Pitch

Vi forenkler det kompliserte og knar innholdet ned til det som skal fange kundens eller investorens interesse.

Tekst & PR

Å få innpass handler om å kunne formidle den gode historien.

Illustrasjoner & Foto

“Et bilde sier mer enn 1000 ord”. Denne påstanden har vi flere referanser på som kan understøtte. Vi har illustrert vanskelige konsepter og løsninger, som gjør det enkelt å forstå i løpet av kort tid.

TEAM

Gry E. Pedersen

AD/Visuell kommunikasjon

994 07 734

gepdesign.no@gmail.com

Mona Sprenger

Tekst/PR

934 26 949

mona@sprenger.no