ET PITCH-KONSEPT

ET PITCH-KONSEPT

Selger du med overbevisning?

Vi har laget et pitch-konsept som sørger for raskere innpass hos kunder og investorer.

Som gründer er som oftest TID din verste fiende. Du er konstant under press fra alle oppgavene, press for å ikke gå tom for penger og press om å vokse raskt før konkurrentene tar deg igjen. Derfor er det avgjørende at du klarer å  holde deg kort, være relevant og overbevise kunder, investorer og ansatte. Du må begeistre og fortelle en historie som treffer like mye hjertet som hjernen.

Vi stiller de kritiske spørsmålene, finner de smarte løsningene og gir deg en enkel, visuell firmapresentasjon som gjør deg trygg på hva du skal si, til hvem.

Alle bedrifter trenger fart!

Cut The Crap er direkte, ærlig og utfordrende. Det er vår suksessoppskrift!

CUT THE CRAP

Rådgivning – 3 møter

  1. Presentasjon av selskapet, og gjennomgang av denne >a)
  2. Gjennomgang av story/pitch >b)
  3. Gjennomgang av levert firmapresentasjon med tilbakemelding

ENKEL, VISUELL FIRMAPRESENTASJON

Inkludert 2 timer korrektur

a) Tekst/story/salgsargumenter

b) Ferdig grafisk oppsett av firmapresentasjon med designelementer

LYST TIL Å VITE MER? JEG KONTAKTER DEG:

Eller send meg en e-post med beskrivelse av ditt behov så sender jeg deg et tilbud

GRY E. PEDERSEN

Jeg har 13 års erfaring innen visuell strategi- og kommunikasjon.  Jeg har jobbet med alt fra små til store kunder som Det Norske Veritas, Color Line og Palmolive. I dag  jobber jeg hovedsakelig med bedrifter innen teknologi, oppdrett og offshore. Jeg hjelper sine kunder med forklaringsutfordringer og  modernisering. Slik sørger jeg for innpass og mersalg hos potensielle kunder og investorer.

2018-09-22T18:27:21+00:00