Empatisk og dedikert

Målet er å skape resultater for deg gjennom godt samarbeid, entusiasme, åpenhet og bruk av våre forskjellige talenter.

God design må være enkelt og engasjerende. De fleste av oss tar valg basert på følelser, behov og relevans.
Å velge skal være enkelt. Alltid.

Hyggelig samarbeid

Vi er et tverrfaglig design og kommunikasjonsbyrå. Vi har mange års erfaring innen visuell strategi, kommunikasjon og digital markedsføring. Vi har jobbet med alt fra små til store kunder som Det Norske Veritas, Color Line og Palmolive.
Vi hjelper kundene våre med forklaringsutfordringer og modernisering. Der vi trenger ekstra kompetanse, har vi et stort nettverk som blir med på teamet.

M: 994 07 734 / E: gepdesign.no@gmail.com

Jeg hjelper deg med å oppnå flere interessenter med en lekker og intuitiv nettside som differensierer deg fra dine konkurrenter. Sammen forteller vi den gode historien med fokus på kundeverdi og dine salgsargumenter.

LYST TIL Å VITE MER?

Send meg en e-post med beskrivelse av ditt behov

Med design og estetikk sørger jeg for å gripe kundene sin oppmerksomhet og forme oppfatningen av selskapet ditt eller dine produkter. Jeg sørger for at din merkevare presenteres med eleganse og estetikk. Du vil føle deg stolt i mine designløsninger.

  • Plakater
  • Rollup og messestand
  • DM, brosjyrer og flyere
  • Visittkort og brevark
  • Produktark
  • Pakningsdesign
  • Invitasjoner
  • Omslag (Bok cover etc)

LYST TIL Å VITE MER?

Send meg en e-post med beskrivelse av ditt behov

Jeg designer en god logo som får deg til å skille deg positivt ut fra dine konkurrenter. Den skal være brukervennlig og kunne leve leeenge.

  • Logo utvikling
  • Navn utvikling
  • Slagord
  • Profil manual

“Vi er veldig fornøyde med logoen GEP laget for oss. Samarbeidsprosessen fungerte knirkefritt og logoen ble levert til avtalt tid og pris.” Eirik Bøckmann, Daglig leder / Wavefoil

LYST TIL Å VITE MER?

Send meg en e-post med beskrivelse av ditt behov

Jeg sørger for at din pitch/presentasjon vil selge med overbevisning. Det betyr at du får raskere innpass hos både kunder og investorer. Sammen skal vi begeistre og fortelle en historie som treffer like mye hjertet som hjernen. Jeg utfordrer deg, finner de smarte løsningene og gir deg en enkel, visuell presentasjon som gjør deg trygg på hva du skal si, til hvem.

  • Design og oppsett
  • “Storytelling”
  • Salgsargumenter
  • Illustrasjoner og forklaringer av konsept/løsning
  • Presentasjonsteknikk

“Jeg oppnådde å forme et budskap fra en halv A4 side ned til tre ord. Med ikoner og klare tekster fikk jeg frem et budskap som jeg tidligere ikke hadde klart å selge inn til investorer som ikke kjente faget.” Fredrik Foss, Daglig leder / Armin-Tech

LYST TIL Å VITE MER?

Send meg en e-post med beskrivelse av ditt behov

Digital markedsføring er et must i dag, og gir deg muligheten til å samle info om kunder og leads. Med den innsikten kan vi utvikle smarte strategier og bruke de riktige virkemidlene for å sørge for at kundene havner og blir hos deg.

  • Måling og oppfølging
  • Sosiale medier
  • Blogging (Jevn produksjon av innhold øker synligheten din på Google og fører til økt trafikk til nettsiden din. Bare det å blogge 1-2 ganger i måneden genererer 70% flere leads enn om man ikke blogger i det hele tatt!)
  • Nyhetsbrev
  • Retargeting
  • Google AdWords 

LYST TIL Å VITE MER?

Send meg en e-post med beskrivelse av ditt behov

Foto: Jeg kan hjelpe deg med å ta vakre bilder med gode utsnitt. Du oppnår et profft inntrykk.
Illustrasjoner: Å forklare konsepter og løsninger blir så mye enklere med en illustrasjon og/eller en enkel animasjon.

  • Foto (Ansatte foto, stemningsfoto, reklamefoto, produktfoto)
  • Illustrasjon (Konsepter, løsninger, presentasjoner)

“GEP er mitt hemmelige verktøy for å kommunisere ut til publikum. Jeg fikk illustrasjoner som ikke bare understøtter budskapet, men som treffer publikum i hjertet og får dem opp av stolen.” Haakon Skar, Daglig leder / Ntnu Accel

LYST TIL Å VITE MER?

Send meg en e-post med beskrivelse av ditt behov

Jeg hjelper til med å skape interessenter som føler relevans og tar kontakt, For å få til det må vi forstå hva kundene er opptatt av. En kommunikasjonsstrategi krever vilje til innsikt og refleksjon, undersøkelser og kartlegging. En kommunikasjonsstrategi består i hovedsak av tre elementer:

  1. En nå-situasjon som er en realitetsorientering for hvor bedriften din befinner seg i dag. (Konkurrenter)
  2. En visjon og ønsket situasjon. Hvor skal bedriften din være i fremtiden og hvilken posisjon skal du ta?
  3. Tiltak som må jobbes mot for å oppnå visjonen

LYST TIL Å VITE MER?

Send meg en e-post med beskrivelse av ditt behov

FORVENTET DESIGN EFFEKT – Økt lønnsomhet fra: 15%
THON HOTEL – Økte bestillinger med ny nettløsning: 70%
KONDOMERIET – Økt salg med ny profil og nettside: 63%
LOFOTEN PRODUKT – Økt salg med ny profil: 300%
HENIG OLSEN – Økt is-salg etter modernisering: 56%

Kilde: Norsk Designråd

FORVENTET DESIGN EFFEKT – Økt lønnsomhet fra: 15%
THON HOTEL – Økte bestillinger med ny nettløsning: 70%
KONDOMERIET – Økt salg med ny profil og nettside: 63%
LOFOTEN FISKEPRODUKT – Økt salg med ny profil: 300%
HENIG OLSEN – Økt is-salg etter modernisering: 56%

Kilde: Norsk Designråd

INNLEVELSE OG ENGASJEMENT

GEP holder til i Fredrikstad. Målet er  å skape resultater for deg gjennom godt samarbeid, entusiasme, åpenhet og ta i bruk våre forskjellige talenter. 

De fleste av oss tar valg utifra følelser, behov og relevans. Å velge skal være enkelt. Alltid.

Mine virkemidler er: Visuelle strategier, Intuitive nettsider, identitet, tekst, strategiske presentasjoner, kommunikasjon og digital markedsføring. Jeg setter sammen den beste løsningen for deg.

SAMARBEID OG TEAM

Jeg heter Gry E. Pedersen og er en multi-disiplinert designer. Jeg har 13 års erfaring innen visuell strategi, kommunikasjon og Digital Markedsføring.  Jeg har jobbet med alt fra små til store kunder som Det Norske Veritas, Color Line og Palmolive.  I dag  jobber jeg mest med bedrifter innen teknologi og innovasjon. Jeg hjelper kundene mine med forklaringsutfordringer og modernisering. Slik sørger jeg for innpass og mersalg hos potensielle kunder og investorer. Der vi trenger ekstra kompetanse, sitter vi med et stort nettverk som blir med på teamet.

M: 994 07 734  /  E: gepdesign.no@gmail.com

Jeg hjelper deg med å oppnå flere interessenter med en lekker og intuitiv nettside som differensierer deg fra dine konkurrenter. Sammen forteller vi den gode historien med fokus på kundeverdi og dine salgsargumenter.

LYST TIL Å VITE MER? JEG KONTAKTER DEG:

[contact-form-7 id=”13982″ title=”kontaktmeg”]

Eller send meg en e-post med beskrivelse av ditt behov

Med design og estetikk sørger jeg for å gripe kundene sin oppmerksomhet og forme oppfatningen av selskapet ditt eller dine produkter. Jeg sørger for at din merkevare presenteres med eleganse og estetikk. Du vil føle deg stolt i mine designløsninger.

  • Plakater
  • Rollup og messestand
  • DM, brosjyrer og flyere
  • Visittkort og brevark
  • Produktark
  • Pakningsdesign
  • Invitasjoner
  • Omslag (Bok cover etc)

LYST TIL Å VITE MER? JEG KONTAKTER DEG:

[contact-form-7 id=”13982″ title=”kontaktmeg”]

Eller send meg en e-post med beskrivelse av ditt behov

Jeg designer en god logo som får deg til å skille deg positivt ut fra dine konkurrenter. Den skal være brukervennlig og kunne leve leeenge.

  • Logo utvikling
  • Navn utvikling
  • Slagord
  • Profil manual

“Vi er veldig fornøyde med logoen GEP laget for oss. Samarbeidsprosessen fungerte knirkefritt og logoen ble levert til avtalt tid og pris.” Eirik Bøckmann, Daglig leder / Wavefoil

LYST TIL Å VITE MER? JEG KONTAKTER DEG:

[contact-form-7 id=”13982″ title=”kontaktmeg”]

Eller send meg en e-post med beskrivelse av ditt behov

Jeg sørger for at din pitch/presentasjon vil selge med overbevisning. Det betyr at du får raskere innpass hos både kunder og investorer. Sammen skal vi begeistre og fortelle en historie som treffer like mye hjertet som hjernen. Jeg utfordrer deg, finner de smarte løsningene og gir deg en enkel, visuell presentasjon som gjør deg trygg på hva du skal si, til hvem.

  • Design og oppsett
  • “Storytelling”
  • Salgsargumenter
  • Illustrasjoner og forklaringer av konsept/løsning
  • Presentasjonsteknikk

“Jeg oppnådde å forme et budskap fra en halv A4 side ned til tre ord. Med ikoner og klare tekster fikk jeg frem et budskap som jeg tidligere ikke hadde klart å selge inn til investorer som ikke kjente faget.” Fredrik Foss, Daglig leder / Armin-Tech

LYST TIL Å VITE MER? JEG KONTAKTER DEG:

[contact-form-7 id=”13982″ title=”kontaktmeg”]

Eller send meg en e-post med beskrivelse av ditt behov

Digital markedsføring er et must i dag, og gir deg muligheten til å samle info om kunder og leads. Med den innsikten kan vi utvikle smarte strategier og bruke de riktige virkemidlene for å sørge for at kundene havner og blir hos deg.

  • Måling og oppfølging
  • Sosiale medier
  • Blogging (Jevn produksjon av innhold øker synligheten din på Google og fører til økt trafikk til nettsiden din. Bare det å blogge 1-2 ganger i måneden genererer 70% flere leads enn om man ikke blogger i det hele tatt!)
  • Nyhetsbrev
  • Retargeting
  • Google AdWords 

LYST TIL Å VITE MER? JEG KONTAKTER DEG:

[contact-form-7 id=”13982″ title=”kontaktmeg”]

Eller send meg en e-post med beskrivelse av ditt behov

Foto: Jeg kan hjelpe deg med å ta vakre bilder med gode utsnitt. Du oppnår et profft inntrykk.
Illustrasjoner: Å forklare konsepter og løsninger blir så mye enklere med en illustrasjon og/eller en enkel animasjon.

  • Foto (Ansatte foto, stemningsfoto, reklamefoto, produktfoto)
  • Illustrasjon (Konsepter, løsninger, presentasjoner)

“GEP er mitt hemmelige verktøy for å kommunisere ut til publikum. Jeg fikk illustrasjoner som ikke bare understøtter budskapet, men som treffer publikum i hjertet og får dem opp av stolen.” Haakon Skar, Daglig leder / Ntnu Accel

LYST TIL Å VITE MER? JEG KONTAKTER DEG:

[contact-form-7 id=”13982″ title=”kontaktmeg”]

Eller send meg en e-post med beskrivelse av ditt behov

Jeg hjelper til med å skape interessenter som føler relevans og tar kontakt, For å få til det må vi forstå hva kundene er opptatt av. En kommunikasjonsstrategi krever vilje til innsikt og refleksjon, undersøkelser og kartlegging. En kommunikasjonsstrategi består i hovedsak av tre elementer:

  1. En nå-situasjon som er en realitetsorientering for hvor bedriften din befinner seg i dag. (Konkurrenter)
  2. En visjon og ønsket situasjon. Hvor skal bedriften din være i fremtiden og hvilken posisjon skal du ta?
  3. Tiltak som må jobbes mot for å oppnå visjonen

LYST TIL Å VITE MER? JEG KONTAKTER DEG:

[contact-form-7 id=”13982″ title=”kontaktmeg”]

Eller send meg en e-post med beskrivelse av ditt behov